V sodelovanju z Darilnica Klavdija #3 Očetova ljubezen


Pozdravljena ustvarjalke!

Danes je ponovno čas, ko skupaj z Darilnica Klavdija ustvarjamo za vas. Nov izdelek, novi pripomočki in nova inspiracija.

Dokaj preprosta voščilnica, ki pa mi veliko pomeni. Veliko dam na dobra, globoka in lepo oblikovana sporočila in napise, ne glede na jezik. Nekako nisem obremenjena s tem, da bi morala kot slovenska ustvarijalka izbirati in uporabljati le slovenske napise.

Tokrat je osrednji motiv ravno napis v angleškem jeziku. Prevod napisa je nekako tak: "Moj oče mi je podaril največje darilo, ki bi mi ga kdor koli lahko podaril. Verjel je vame."

Štampiljko sem uporabila na srebrnem papirju z Archival Ink. Ker je ta papir vodo odporen in je črnilo vseeno rabilo nekoliko več časa za sušenje, sem se odločila da to izkoristim v moj prid. Posula sem čez napis črn embosing prah z bleščicami in ga vroče embosirala. Ta kos papirja sem kasneje odrezala z nekoliko manjšo šablono kroga. Za ozadje le tega sem se odločila da odrežem krog z valovitim robom iz naravnega kartona. Pobarvala sem ga z Distress Oxide Worn Lipstick. Kasneje sem vse skupaj še embosirala s prozornim embosing prahom, da dobi ozadje nekakšen lesk.
Za ozadje sem se ponovno odločila za naravni karton. Odrezala sem ga na 9,5x 14cm, tako da se bo lepo prilegal na samo osnovo voščilnice, ki jo bom uporabila. Izbrala sem štampiljko lesenega panja in nakljično odtiskala vzorec z Distress Oxide Walnut Stain. Kasneje sem se odločila dodati tudi odtisek listev z Distress Oxide Peeled Paint, vendar nisem bila zadovoljna ker se je barva kar izgubila in sem isto štampiljko uporabila z Distress Oxide Walnut Stain. Dobljeno ozadje sem zalepila na osnovo roza barve. Dodala sem tudi prej pripravljena kroga, ki sem jih postavila na sredino voščilnice, vendar sem uporabila 3D blazinice, ki dodajo čestitki dimenzijo. Za piko na i sem dodala nekoliko prozornih bleščic katerim sem na sredino dodala Enamel Accents, ki celotno voščilnico povežejo v eno celoto.

Tako, tole je moja čestitka za danes. Upam, da sem vas navdušila, da tudi same probate kaj takega. Sama vedno znova raje posegam po "doma narejenem vzorčnem papirju", ki ga lahko poljubno prilagodim željam in trenutni inspiraviji. Kdo bi si mislil, da tako lepo pašeta skupaj roza barva in očetova ljubezen!? Super, kajne!

Material, ki ga najdete v Darilnica Klavdija:

Distress Oxide https://goo.gl/9yd5Qw
Archival Ink https://goo.gl/pAUKoq
Enamel Accents https://goo.gl/4vKGDX
Osnove za voščilnice https://goo.gl/xfghqY
Embossing Prah https://goo.gl/JTLhjg


Veliko ljubezni do naslednjič.

Sandra K.U.



Comments

Popular Posts